עדכון שבועי – Spot’it- 10.02-21.02

spotitLOGO

10.02-21.02

מונסון של ציפורים

אם עוד לא יצא לכם לתהות מה פשרה של הציפור הסגולה שחובטת בראשה מעלה-מטה ברחבי הפיד שלכם בשבוע האחרון, זה בוודאי יקרה בקרוב, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.
מדובר באימוג’י אשר צוייר כחלק מסט שלם של איורים המתעדים את הציפור המדוברת מבצעת שלל פעולות שונות, ואילולא עמוד פייסבוק תאילנדי אחד, היא הייתה נשארת אלמונית לנצח. אבל בתאילנד כמו בתאילנד – ככל שאתה מוזר יותר, ככה אתה פופולרי יותר. 4 מיליון צפיות בתוך שבוע בסרטון המתעד את הציפור נאבקת בחתול מצויר, והשאר היסטוריה. מיליוני אנשים החלו משבצים את הציפור באופן רנדומלי בתגובות לסטטוסים ברחבי העולם.
That being said, בטח תשמחו לדעת שגם הוקמה כבר תנועה אשר קוראת לפייסבוק להסיר את הציפור, כיוון שהיא, ובכן – מעצבנת.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הטרנסג'נדרית הראשונה מגיעה לחנויות

יצרנית הבובות Tonner Doll הודיעה השבוע כי היא תשיק בקרוב בחנויותיה את הבובה הטרנסג’נדרית הראשונה בעולם. הבובה מבוססת על דמותה של הנערה הטרנסג’נדרית ג’אז ג’נינגס, שעומדת במרכז סדרת הריאליטי האמריקאית “I am Jazz” ונחשבת לאחת הטרנסג’נדריות הצעירות בעולם, כשהיא התחילה את התהליך בגיל 4. לפי החברה, הבובה מעוצבת עם תבנית חסרת מגדר, והיא תיועד עבור בני 8 ומעלה ותמכר בחנויות הרשת עבור 90 דולר.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Spotify keeps rock

Spotify ממשיכה לחגוג את מאגר ה-Data המוסיקלי בעולם, ויוצאת עם עוד קמפיין מגניב שמקדש את ההרגלים המוזרים של המשתמשים שלהם. הפעם הקורבנות הם אלו שבוחרים שמות דביליים ומוזרים לפלייליסטים שלהם, כש-Spotify החליטה לצחוק על המוזריות שלהם בכיכר העיר – על גבי שלטי חוצות בניו יורק, סן פרנסיסקו ולוס אנג’לס. ואם זה לא מספיק, החברה פרסמה שלושה סרטוני וידאו אונליין עם האמנים אליסיה קארה, DNCE ו-D.R.A.M שהשירים שלהם מככבים בפלייליסטים המשונים. קיצור, מתי אמרנו ש-Spotify מגיעה לארץ?
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

The One that Got Away

דברים אינם תמיד כפי שהם נראים – זהו הרעיון שעומד בבסיסה של הפרסומת של ארגון הצדקה הקנדי Interval House. הסרטון ממחיש את מורכבותם של יחסים בינאישיים – גם כאשר מהצד הם נראים מאד ברורים. לא נאריך בדברים כדי לא לגלות לכם יותר מדי, רק נציע את הערכתינו לעומדים מאחורי הפרסומת, שיצרו סרטון מאופק ומעודן, ועם זאת (או בגלל) – חזק ומעורר.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

איך אומרים FOMO בלבנונית?

מה קורה כשיש לכם אינטרנט איטי? כנראה שתמצאו מישהו בפיד שלכם שעונה לאתגר ה-Ice Bucket או קבוצת אנשים שמגלה לפתע את טרנד ה-Harlem Shake. בכל מקרה, זה יהיה מאוד תמוה ומוזר. חברת התקשורת הלבנונית Connect מעבירה את התרחישים האלו בצורה אותנטית ומשעשעת במיוחד בקמפיין החדש שלה, שמנסה לחדד כמה אינטרנט מהיר חשוב בעידן כמו שלנו.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Equality has no boundaries

כמותג המבין את תפקידו המכריע בעיצוב התרבות, Nike יוצאת בקמפיין חדש שכולו מקדש את ערכי השוויון וקורא לאנשים לקחת את ההגינות והכבוד שהם רואים בספורט אל מחוץ למגרש. הפרסומת, המשלבת שחקנים מפורסמים כמו לברון ג’יימס, סרינה וויליאמס וקווין דוראנט, מתווספת לרשימת פעולות ושיתופי פעולה ש-Nike עושה לאחרונה כדי לקדם את הערכים האלה בעולם ובארה”ב בפרט. ככה מתנהג מותג אייקוני.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Its good to be alive

משרד התיירות של ארגנטינה מצא דרך משעשעת במיוחד למנות חמישה מקומות שחייבים לבקר בהם, אם רוצים לשחרר לאוויר העולם קללות נטולות רסן או להפגין מחוות אהבה אקסטרימיות במיוחד. תוסיפו לזה אווירה מתקתקה של Valentine’s Day וקיבלתם קמפיין מעולה לעידוד תיירות פנים, שקשה שלא לחייך כשרואים אותו. טוב, זה נכון לכל דבר שקשור לארגנטינאים.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Valentine’s Day

היום הכי רומנטי בשנה חלף וכנראה שלא היה מותג שהיה חף מהתקף הקיטשיות שתקף את העולם. אז אתם יכולים להירגע, זה נגמר ואפשר לחזור לשנוא עד אוגוסט לפחות. עד אז, אספנו לכם כמה מותגים שהצליחו למנף את היום הזה למהלכים שקצת שוברים את המתיקות השבלונית של היום הזה.

Rush less, feel more

אחת הפרסומות היפות שיצאו לקראת הוולנטיינס היא הפרסומת של מותג השוקולד Galaxy, שמביא את האגדה הידועה על קופידון לחיים. התוצאה הריאליסטית והמרשימה אמנם לעיתים מלחיצה במקצת, אבל קשה שלא להתמסר אליה עד הסוף. וזה גם המסר של הפרסומת: לפעמים כדי לחוות משהו גדול יותר, צריך להוריד את הרגל מהגז, לנוח מקצב החיים המודרני ולקחת הפסקה לעצמנו (עם שוקולד גלאקסי כמובן).
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

המתנה המושלמת

KFC קנדה הזמינה את לקוחותיה המאוהבים לשלוח מארז רומנטי של ChickenGram – קופסא בצורת לב המלאה בעוף מטוגן עם הקדשה בנוסח KFC. מתנה מושלמת לכל הדעות, פשוט כי לא צריך להחליט מה אוהבים יותר. אפשר לקבל גם KFC וגם את אהוב ליבכם.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Nothing says ‘I love you’ like half your beer

גם מותג הבירה Grain Belt מתעקש לתת את הפרשנות שלו למחווה רומנטית אמיתית, כשהוא השיק לקראת יום האהבה את ה-Dualpour – מכסה פלסטיק לפחיות הבירה של המבשלת, המאפשר לזוגות למזוג את הבירה לשתי כוסות באופן שוויוני ביותר. אכן, אין יותר רומנטי מזה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

?Why do we do this at all

עוד מותג שמנסה להציע מתנות אלטרנטיביות לוולנטיינס הוא Visa. חברת האשראי הבינלאומית הוציאה סדרת סרטונים משעשעים ומוזרים במקצת, הקוראים תיגר על המתנות השחוקות של הוולנטיינס ומסבירים למה הן בעצם מתנות מזעזעות. אז פעם הבאה שאתם שולחים למישהי פרחים, תזכרו מה אתם שולחים לה באמת.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: Ленинград — Кольщик

השיר החדש של להקת הרוק “לנינגרד” עלה לפני שבוע והוא לא פחות מיצירת מופת. טוב, אולי הוא קצת הארדקור ומזכיר קצת סרטים של טרנטינו בברוטליות שלו. אבל בכל מקרה – אל תרשו לעצמכם להחמיץ אותו.

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

מקדונלדס עושה Apple

לא עוד ארוחת נאגטס מוגדלת או המבורגר בטעם חדש, ההמצאה החדשה שמקדונלדס השיקה השבוע היא קש. טוב, לא סתם קש אלא את ה-STRAW – קש מעוצב בצורת האות J בעל פתחים “אסטרטגיים” למיצוי כל הפוטנציאל הגלום בשתיית Shamrock Shake, הלא הם המילקשייקים של הרשת, שמשלבים שני טעמים בכל כוס. הקש הושק בכנס ששודר ב-Facebook Live, שהזכיר מאוד בפורמט שלו את אירועי ההשקה המאפיינים את Apple.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
buzzfeed1

Buzzfeed שוברת את תיבת התהודה

כולנו חווים על בשרינו את האפקט שמלווה את עידן הרשתות החברתיות במסגרתו אנו נחשפים רק לדעות דומות לשלנו. אתר האינטרנט Buzzfeed News השיק השבוע פיצ’ר חדש שמטרתו לאתגר את “הבועה” של קוראיו ולתת להם פרספקטיבות שונות שיוצאות מגבולות הרשתות החברתיות שלהם. הכלי החדש, שנקרא “Outside Your Bubble” יופיע בתחתית הכתבות הנקראות והמשותפות ביותר ויציף דעות שונות של אנשים בנוגע לנושא מהטוויטר, הפייסבוק, Reddit, טוקבקים ופלטפורמות נוספות.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il