עדכון שבועי – Spot’it- 1.1.18-8.1.18

עדכון שבועי - Spot'it- 18.12-25.12

spotitLOGO

1.1.18-8.1.18

ים המוות בהחלט יהפוך למת בקרוב

נאס דיילי, כוכב פייסבוק עם מיליוני עוקבים, מעלה בכל יום סרטון של דקה ממקום אחר בעולם. והפעם הגיע כוכב הרשת החברתית למדינה הקטנה שלנו ולמשאב הטבע המיוחד שלנו, הלוא הוא ים המלח. אך דיילי לא הפיק סרט על היופי והייחודיות של הים, אלא על בעיית ההתייבשות החריפה שלו, במטרה לעודד את הצופים לפעולה ולעשות משהו בנידון, לפני שיהיה מאוחר מדיי. הסרט הגיע ל-40 מיליון צפיות וכ-400 אלף שיתופים תוך שבוע אחד בלבד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

שיח הצנזורה הכושלת של YouTube חוזר

הרשת סערה בסוף החודש הקודם בעקבות סרטון שהעלה כוכב YouTube, לוגן פול, בו הוא וחבריו מגלים גופה ביער  Aokigahara שביפן, שהתפרסם בשל המספר הרב של היפנים שהתאבדו בו. פול טשטש את פני הגופה, אך הוא וחבריו עמדו מסביבה וצילמו אותה. גולשים רבים שנחשפו לסרטון ביקרו את התופעה ואת חוסר הצנזורה ב-YouTube, שיח החוזר על עצמו בכל פעם שעולה סרטון בעל אופי דומה. השבוע פרסם פול התנצלות בטוויטר ובערוץ ה- YouTube שלו, שזכתה למאות צפיות ושיתופים. כמובן ש- YouTube לא איחרה להגיב ופרסמה כי היא מגנה אלימות בכל ערוציה ומנסה לצמצם את התופעה ככל האפשר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
medmen-hed-2017

מריחואנה עכשיו חוקית בקליפורניה- וככה חגגו זאת

בשבוע שעבר השימוש במריחואנה בשעות הפנאי הפך לחוקי מבחינה משפטית בקליפורניה, ובזמן שהתושבים חוגגים את הלגליזציה, גם המשווקים (המורשים) לא איחרו להצטרף לחגיגה. MedMen, החברה הקמעונאית הגדולה ביותר של מריחואנה חוקית בדרום קליפורניה, החליטה להציג את מגוון הלקוחות של הקנאביס, עם קמפיין המכונה “Faces”. המטרה היא לנטרל את הדעות קדומות על השימוש בקנאביס ולחזק את הלגיטימיות הציבורית שלו, כשלא משנה מי אתה או מאיפה אתה בא. כך שגם אישה בת 80, המשתמשת בקנאביס להקלת כאב, וגם מדענית צעירה המקלה על נדודי השינה הכרוניים שלה, וכן – גם מי שמעשן את הסם בשביל הכיף שלו – עושים משהו שהוא לא רק חוקי, אלא גם לגיטימי ומקובל.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Air Canada מציעה לאומיות בלי לאומנות

ההיצע הכמעט אין סופי של כרטיסי טיסה מוזלים מחברות ה- low cost שינה את פניו של שוק התעופה, כאשר מחיר הכרטיס הפך להיות גורם מרכזי בהחלטות הנוגעות לרכישת כרטיסים. אך יחד עם זאת, לא הכל סובב סביב המחיר וזו בדיוק הנקודה בקמפיין החדש של חברת Air Canada, שאמנם לא מציעה מחירי ריצפה, אבל מציעה משהו חשוב לא פחות מהמחיר. Air Canada מציעה את קנדה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

גלובליזציה זו לא מילה גסה

HSBC, הוא ארגון פיננסי גלובאלי עם נציגויות בכל רחבי הגלובוס, אך יחד עם זאת – אחד מערוצי הפעילות המרכזיים של הקבוצה הוא מתן שירותי בנקאות בבריטניה. הפעילות הבינ”ל של הקבוצה לצד הפעילות המקומית יוצרת מאין דיסוננס, ולא מעט מתחרים תקפו את החברה לאור עובדה זו. הקמפיין החדש מציג את נקודת התורפה “הגלובאלית” של HSBC, כדבר חיובי דרך דוגמאות מחיי היום יום של כולנו.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Duracell סוללות משנות חיים

בשנים האחרונות הסוללות הופכות להיות מרכיב פחות משמעותי בחיינו, וכך גם תפיסת מותגי הסוללות השונים. ב- Duracell החליטו להמחיש את הרלוונטיות של הסוללות דרך מהלך אחריות תאגידית בפוארטו ריקו, שנפגעה קשות מהוריקן מריה בספטמבר האחרון, בו החליטו להירתם לסיוע דרך תרומה גדולה של סוללות ששינתה את חייהם של תושבי האי מוכה האסון.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Lyft ממשיכה לרכב על השנה המזעזעת שעברה על UBER

Lyft ממשיכה עם אותו קו אסטרטגי מהקמפיין הקודם וממשיכה להוקיר את נהגיה על מעשים מדהימים של שירות וחסד. בקמפיין החדש בחרה Lyft לשתף את סיפוריהם של נהגי החברה שהצילו חיים בזמן מילוי תפקידם או עוררו השראה בקרב הנוסעים. נראה שהבחירה באסטרטגיה תקשורתית המעצימה את התמיכה וההערכה שלה לנהגים, עומדת מאחורי הרצון לבדל את עצמה מהמתחרה שלה, UBER, שהתמודדה השנה עם לא מעט שערוריות, שהעלו בספק את הנאמנות שלה לנהגיה, ובראשן חוסר נקיטת עמדה של מנכ”ל UBER מול תוכנית ההגירה של טראמפ מוקדם יותר השנה ומחאת הנהגים והמשתמשים שהגיעה בעקבותיה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
Snap chat

Snapchat מחפשת דרכים להכניס רווחים ומוסיפה פרסומות לאפליקציה

Snapchat תאלץ את משתמשיה בקרוב לצפות בפרסומות באמפר, אלו המאפשרות ללחוץ על כפתור ה-SKIP לאחר 3 שניות. האם מהלך זה מצביע על כניעת הרשת החברתית האהובה לענקיות פייסבוק ואינסטגרם, שלא הפסיקו בשנה האחרונה להוסיף פיצ’רים המחקים את סנאפצ’ט? מנכ”ל Snapchat, אוון שפיגל, דיבר בעבר נגד שילוב פרסומות באפליקציה, כך שמהלך זה מייצג שינוי משמעותי בכיוון שלו ושל המותג. במילים אחרות, נראה שזה לא הולך לכיוון טוב. Hold on Snapchat!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
unnamed-1514878349

התגעגעתם לטמגוצ'י? הנה הוא חוזר

נכון שפתוחים לכם עכשיו לפחות עשרה טאבים בגוגל כרום? ונכון שזה לא נדיר? אז חוץ מזה שזה פוגע במהירות המחשב, זה גם פוגע באיכות חייו של הטאבגוצ’י שלכם. כן כן, מדובר בתוסף חדש שניתן להוריד לכרום, והוא ממש מזכיר את הטמגוצ’י שהיה לנו כשהיינו ילדים, רק שהוא יסייע לשמור על מעט טאבים פתוחים באמצעות פניה לרגש. ברגע שיהיו פתוחים טאבים רבים הטאבגוצ’י שלכם יהיה חולה ומסכן, כשמעט טאבים ישפרו את מצבו הבריאותי והנפשי. אם תצליחו להחזיק מעמד במשך שעה עם עד 5 טאבים פתוחים תעלו שלב במשחק. אז מי שהתגעגע לטמגוצ’י שלו מוזמן להוריד ולהרוויח על הדרך.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אם גולשים לא נוהגים

אנחנו מקווים מאוד שאתם לא קוראים את האייטמים שלנו בזמן שאתם נוהגים, כי אם כן תדעו שהסיכויים שלכם להיות מעורבים בתאונה גבוהים פי 3. ב- Audi  החליטו לעשות משהו פרקטי עם התובנה הזו ופיתחו תוסף מיוחד לאתרי אינטרנט שחוסם גלישה בהם בזמן נהיגה. התוסף החדש מופץ חינם לבעלי אתרי אינטרנט שמעוניינים לסייע במאבק בתאונות הדרכים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

בקרוב מאוד פרסום ממומן דרך –Alexa

השבוע נחשפה תכניתה של Amazon לחדור לשוק הפרסום הפרוגרמתי באמצעות Alexa , על פי הדיווחים ב-Amazon כבר מנהלים מגעים עם ארגוני FMCG מובילים ביניהם: P&G, Clorox ואחרים. אמזון מתכננת למכור שטחי מדיה קוליים באמצעות – Alexa כך שלמשתמשים יוצעו שירותים ומוצרים של חברות שרכשו מדיה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קשה לדמיין עתיד מזהיר, אבל אנחנו חייבים

השנה החדשה היא זמן להביט קדימה, ו-Netflix עושה זאת בקמפיין חדש ל’מראה שחורה’, שהעונה הרביעית שלה עלתה לשידור לאחרונה. סדרת המדע הבדיוני ידועה כמשמיצה את ההישגים הטכנולוגיים והכלים החדשים שהומצאו על ידי בני האדם, וטוענת כי הם עתידים להרוס את חיינו. הקמפיין לכבוד השנה החדשה, מתבונן ב -2017 בצורה דומה, תוך שילוב אירועים מהעולם האמיתי מהשנה החולפת עם קטעים מהעונות הקודמות של הסדרה כדי לטעון שגם הדברים שחגגנו כקידמה, עשויים להוביל בקרוב לתוצאות מטרידות. התוצאה מטרידה באמת, והמסר “שנה טובה” מרגיש יותר כמו אזהרה מאשר חגיגה, בשונה מקמפיין סיכום השנה של YouTube (שהצגנו פה בעבר) המציג אופטימיות ושמחה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: ברונו מארס מחזיר אותנו לשנות ה- 90

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il