עדכון שבועי – Spot’it- 1.05-11.05

spotitLOGO

01.04-13.04

פרסום מעורר השראה

ספינר - הלהיט שמשגע את העולם

במהלך השבועות האחרונים מוצר קטן פשוט וממכר השתלט על העולם בקצב שלא מבייש את הקמפיינים הדיגיטלים הוויראליים ביותר. אם עדיין לא שמעתם על הלהיט התורן שכבש את העולם בסערה, נא להכיר: הספינר! מדובר בכלי משחקי, שלכאורה, עוזר לאנשים בעלי הפרעות קשב וריכוז להגיע לרגיעה. תקופה קצרה לאחר שהגיע לעולמנו, עיתונאים רבים החלו לפשפש במקורו של הלהיט הממכר שהפך ויראלי בכל העולם וגילו עובדה מפתיעה מאוד – הספינר, בראשיתו, לא הומצא בכדי לשמש ככלי להעלאת ריכוז ומיקוד. במספר ראיונות עם הממציאה, קטרין הטינגר, האמת מאחוריי המשחק הממכר יצאה לאור. הסיפור המופלא של הספינר התחיל בכלל במדינתנו הקטנטונת ומסיבות שונות לגמרי! במהלך ביקורה בישראל, קטרין הטינגר ראתה צעירים פלסטינים משליכים אבנים על שוטרים ואזרחים וחשבה שאולי אפשר לבחון אמצעי שיהווה תחליף משחקי. תחילה חשבה לייצר “אבנים רכות”, שיהיו פחות מסוכנות, ואט אט מניסיון לייצר אמצעי להשכין שלום, פנתה לכיוון של לייצר משהו מרגיע. לאחר מספר גלגולים הגתה את רעיון הספינר. קטרין לא יכלה להעלות על דמיונה הפרוע ביותר כי ההמצאה תהפוך ללהיט עצום ולכן לא חידשה את רישום הפטנט סביב המוצר. באסה גדולה קטרין! גדולה ביותר!
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

ריצת מרתון בשעתיים בלבד! אפשרי ?

בשבוע האחרון NIKE לקחה על עצמה את אחד האתגרים הגדולים שעומדים במרכזו של השיח הרווח בעולם הריצה – ביצוע ריצת מרתון בפחות משעתיים. חשוב להבין כי מדובר במחסום סימבולי המאתגר בעיני רבין את המסוגלות האנושית. למען המשימה החברה בחרה את שלושת הרצים הטובים בעולם בכדי לנפץ את השיא, העומד על 2:02:57, ולשבור את מחסום השעתיים. המרוץ יצא לדרך לאחר תקופת אימונים אינטנסיבית והתאמות שנוגדות את תקנון איגוד האתלטיקה (מכתיבי הקצב התחלפו באופן קבוע, הרצים קיבלו שתייה על פי בקשה, המדענים והמאמנים רכבו בצד הדרך על אופניים). בסוף הריצה התוצאה שעמדה על לוח התוצאות הייתה 2:00:25 – 25 שניות בלבד משבירת המחסום האגדי. הניסוי אמנם נכשל, אבל המהלך הצליח ובגדול. מיליוני אנשים צפו בשידור של NIKE, עלו אינסוף כתבות סביב הסיקור, הציוד והרצים עצמם. הרץ המנצח, אליוד קיפצ’וגה, אולי לא ירד משעתיים אבל אין ספק שהוא עזר ל – NIKE להכניס עוד כמה ג’ובות של דולרים לחשבון הבנק.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הייניקן מראה לפפסי איך עושים את זה

בשנים האחרונות השיח הפוליטי הפך למיינסטרים, יותר ויותר אנשים נחשפים לאקטואליה ומגבשים דעה על נושאים פולטיים הנמצאים בסדר היום, אולי אלו הרשתות החברתיות, תרבות הshare או המעורבות הפעילה של מובילי דעה מעולמות שונים בנושאים פולטיים. לא ברור מה בדיוק הוביל לכך אבל דבר אחד בטוח השיח הפוליטי הפך לטרנדי, ומותגים אוהבים לחדור לתודעה באמצעות טרנדים. הפרסומת החדשה של הייניקין מציגה ניסוי חברתי בו משתתפות דמויות מקצוות שונים של החברה שבניהם עומדים קונפליקטים מורכבים וערכים מנוגדים. המשתתפים בוחרים לגשר על הפערים באמצעות “ישיבה על בירה היינקן” המותג למעשה מנסה ליצור באמצעות הקמפיין תפיסה של : “יושבים לדבר, שותים היינקן”. צפו!
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

יופי מגוון- גם באריזות

בשנת 2004 נחנך ע”י יוניליוור מסע ההסברה של “דאב” לקידום יופי אמיתי, מדובר בקמפיין נרחב שכלל: סדנאות, הוצאת ספר, אירועים ותשדירי טלוויזיה. המהלך נוצר בעקבות מחקר שפורסם ולפי ממצאיו רק 4% מכלל הנשים מחשיבות עצמן ליפות. מאז הקמפיין המדובר ערכים כמו יופי טבעי, דימוי עצמי והשראה הם מוטיבים בולטים בתקשור של המותג שבאו לידי ביטוי בקמפיינים כמו: “ביישנית מצלמות”, “את הרבה יותר יפה ממה שאת חושבת” ועוד. במהלך הנוכחי של דאב לוקחים את הרעיון צעד אחד קדימה ומשיקים אריזות שונות ומגוונות למוצרי המותג בכל מיני גזרות שמדמות סוגים שונים של נשים בניגוד לאריזות הנפוצות שמדמות מראה גוף רזה וחטוב. התגובות לקמפיין, מעורבות לא מעט גולשים הזדהו עם הקמפיין ותמכו בו אך, מנגד לא מעט גולשים יצאו נגד ההשוואה בין מוצר לנשים שלטענתם עלולה להוביל הסתכלות על נשים כמוצר. צפו!
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

פוסטר חסין אש

סוגיית הנשק בארה”ב עלתה לכותרות מאז הירי ב – 2011 בבית הספר היסודי Sandy Hook
בו 20 ילדים מצאו את מותם ומאז מעלה תהיות רבות בקרב הציבור האמריקני לגבי התיקון ה- 2 לחוקה. במסגרת מחקר שנערך בשנה האחרונה גילו כי 50% מהנשקים הפרטיים בארה”ב נרכשו ומוחזקים כעת ללא רישיון – נתון שמדגיש לעיני רבים את חוסר היכולת של הממשל להגן על האזרחים במקרים בהן אלו מוצאים את עצמן באירוע ירי (drive by shooting). במליאת 6 שנים לאסון בביה”ס היסודי, ארגון ה – ARS יצא עם קמפיין מודעות שמטרתו לעשות את מה שהממשל לא עושה – להגן על האזרחים במקרה של ירי מרכב חולף. The Bulletproof Poster הינו פוסטר העשוי מחומר החסין בפני ירי ומאפשר להתחבא מאחוריו במקרה של ירי. הפוסטר כמובן לא הוצב במטרה לשמש כמחסה אלא להוות אנדרטה המעלה את המודעות לסוגיה הקשה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הפרזנטור האידאלי

בדודג’ בוחרים את הפרזנטור האידאלי לרכבי הספורט של החברה, הפרזנטור הנבחר הוא ווין דיזל שבמשך 15 שנה לאורך כל סדרת סרטי מהיר ועצבני נהג ברכים מסוג דודג’ צ’ארג’ר. דיזל שידוע בחיבתו לרכבי המותג נבחר לככב בקמפיין החדש עבור יצרנית הרכב תחת הסלוגן “the muscle brotherhood”, הקמפיין פונה לחובבי מכוניות הספורט ואין דמות שמזוהה יותר עם הערכים אותם מנסה לקדם יצרנית הרכב מאשר ווין דיזל שידוע בחיבתו לרכבים מהירים ועצבניים. צפו!
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

שברולט מקדמת מסמס תורן

חלק לא מבוטל מתאונות הדרכים שהתרחשו בשנים האחרונות נגרמו בעקבות התכתבויות בנייד, הרשויות השונות מנהלות מלחמת חורמה כנגד התופעה ונאבקות בה כבר שנים, שברולט החליטה גם היא להצטרף למאבק ויצאה בקמפיין למניעת התכתבויות בנייד. בשברולט החליטו להציע פתרון בדמות מסמס תורן מטרת הקמפיין שמוגש כשירות לציבור היא להילחם בתופעת ההתכתבויות בזמן נהיגה. המסר מועבר באמצעות מספר קטעי ווידאו הומוריסטים. צפו!
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

לרגל יום האם: כך תקללי!

להיות אמא זו משימה קשה מאוד ילדים מעצבנים, רעש, לכלוך והמון עבודה. לא פעם ההתמודדות עם הילדים גורמת לאימהות לרצות לקלל ולטנף את הפה. “עפ”י מחקר שנערך עבור חברת המזון קראפט 76% מהאימהות מקללות בפני הילדים והשאר משקרות”, לכן החליטו ב”קראפט מקרוני אנד צ’יז” ליצור מדריך קללות לאימהות. הרעיון מאחורי המהלך הוא להציג את העובדה שלא כל האימהות “מושלמות”, ובדיוק בגלל יש להן את “קראפט מקרוני אנד צ’יז” שיעזור להם להיות האימהות המושלמות.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מרוץ בהילוך איטי

לרגל יציאת הסרט המדובר, “משמר המפרץ”, ההפקה יצאה עם אירוע קדם שטרם נראה, המבוסס על הריטואל שהכי מזוהה עם הסדרה – מצילות ומצילים שזופים ומסוקסים רציo בהילוך איטי על החוף. ההפקה ארגנה מרוץ תחת הכותרות ה- Slow-Mo Marathon והזמינה אנשים לרוץ במרוץ אבל בהילוך איטי בדיוק כמו ששחקני הסדרה עשו לאורך השנים. הרעיון היא לגעת בקהל היעד ע”י שימוש באייקון מזוהה ומוכר בכדי לעורר מעורבות גבוהה לרגל יציאת הסרט.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

שלושה מיליון צפיות ב48 שעות!

בתחילת השבוע שוחרר טריילר לסרט ספיידרמן: השיבה הביתה הסרט השישי בסדרת הסרטים המצליחה. הטריילר זכה למעלה לשלושה מיליון צפיות תוך 48 שעות נתון שמעיד על הצפייה הגבוהה לסרט ההמשך בסדרה. כזכור, עברו מעל לשלוש שנים מאז צאתו של הסרט האחרון בסדרה לאקרנים והמעריצים כבר כוססים ציפורניים . בסרט החדש בסדרה צפוי לככב השחקן הבריטי טום הולנד שכבר עובד במלוא המרץ לקידום הסרט בתוכניות אירוח שונות.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: Bruno Mars - That’s What I Like

כולם מדברים על קנדריק

הראפר מקמפטון שבר את האינטרנט ולא, הוא לא היה צריך להצטלם בעירום בשביל לעשות את זה. ב30.4 קנדריק לאמר הפתיע את כולם ושיחרר ללא כל הודעה מוקדמת שיר חדש+ קליפ. תוך 90 דק’ קנדריק צבר מעל לחצי מיליון צפיות ביוטיוב!!! שני מרכיבים להצלחה המסחררת של humble הראשון הוא הליריקס החד של קנדריק הכולל שורות כמו: “I’m so fucking sick and tired of the Photoshop show me something natural like ass with stretch marks” והשני הוויזואליות המרשימה של הקליפ לגבי האחרון אין מה להרחיב, צפו!
you tube & google

משבר המפרסמים ביוטיוב נמשךאחרי יוטיוב ,אמזון וסנאפצ'אט פייסבוק מגבירה את הקצב בדרך לשירות הטלוויזיה שלה

ענקיות הטכנולוגיה מפעילות את מלוא עוצמתן כדי לחדור לעולם הטלוויזיה והתוכן בווידאו, פייסבוק לא נותרת מאחור ומתקדמת גם היא בצעדי ענק להשקת שירות סטרימינג משלה. ועכשיו יש גם תאריך להשקה, הרשת החברתית צפויה להשיק את השירות במהלך חודש יוני. עפ”י הדיווחים במסגרת שירותי הסטרימינג של החברה יושקו 24 ערוצי תוכן שיפנו בעיקר לקהל הצעיר, במסגר המיזם יופקו תכנים עצמאיים ע”י פייבסוק וישודרו תכנים מכל הז’אנרים: ספורט, ריאליטי, דרמה וכדומה’.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
WhatsAppnew

WhatsApp- מנסים להחזיר את ההשקעה של פייסבוק

לא אחת דובר על מקורות הכנסה אופציונליים מאפליקציית המסרים הפופולארית, שכן יש צורך בהצדקת רכישתה ע”י פייסבוק בכ-19 מיליארד דולר. לאחרונה ישנם הצהרות על השקת שירות תשלומים באמצעות האפליקציה בהודו. 200 מיליון הודים משתמשים באפליקציה עובדה זו, בצירוף התקנה הממשלתית החדשה בהודו, שעניינה הגבלות על עסקאות במזומן, יוצרים הזדמנות דרמטית עבור וואטסאפ.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
facebookpay

פייסבוק משדרגת את שירות התשלומים

זה לא סוד שתחום הfintech צובר תאוצה, כמעט כל חברה טכנולוגית מגוגל ואפל עד לסטרטאפים קטנים ומוכרים פחות כולם מנסים לחדור לעולם השירותים הפיננסים. פייסבוק לוקחת את זה צעד אחד קדימה ומשדרגת את שירות העברת הכספים שלה שעד היום אפשר העברת כספים אישית, ומשדרגת אותו כך שמעתה ניתן יהיה  לגבות כספים גם באופן קבוצתי באמצעות הרשת החברתית הגדולה בעולם. השירות זמין בארה”ב נכון לעכשיו שירותי העברת כספים של פייסבוק עדיין אינם זמינים בישראל.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il