עדכון שבועי – Spot’it- 06.9-14.9

spotitLOGO

06.9-14.9

בקצב פריזאי

איך בחורה אלמונית אחת בטייץ שחור וסטן סמית ורודות מצליחה לכבוש רשת שלמה? אתר המלצות האופנה, התרבות והלייף סטייל הצרפתי My Little Paris מוכיח שפיזוז אקרובטי על גגות פריז בהחלט יכול להספיק. כך, בפרסומת החדשה של האתר, שמקדמת את קופסת ההפתעות והפינוקים החודשית שלו, היא קופצת, מטפסת, מועדת ולפעמים גם נופלת – עד שהיא מגיעה לקופסא המיוחלת. עם הנוף הפריזאי והשיר I love Paris בביצועה של ונסה פאראדי ברקע, קשה שלא להשבה בקסם, הקלילות והרומנטיות הפריזאית. כך שמעבר לקידום ההטבה של האתר, נראה שהפרסומת עושה שירות מצוין לעיר, שמאז הפיגועים בנובמבר האחרון מנסה לשקם את הפגיעה בתיירות, העומדת על הפסד של כ-846 מיליון דולר. הפרסומת עלתה בעמוד הפייסבוק של האתר בשבוע שעבר וצברה 10 מיליון צפיות בתוך 36 שעות בלבד, כשנכון לכתיבת שורות אלה, היא עומדת על 19 מיליון צפיות. או לה לה.
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

chicken on the inside, dangerously cheesy on the outside

מסיבת עיתונאים אחת הסעירה השבוע את ארה”ב. הפעם זה לא עוד נאום פרובוקטיבי של טראמפ, אלא השקת המוצר החדש של בורגר קינג בשיתוף צ’יטוס, ה-Cheetos Chicken Fries. למרות שלא מדובר במוצר הראשון שנולד משיתוף הפעולה הזה, הקמפיין עורר את תאבונם של לא מעט אמריקאים גרגרנים, שבחרו לשתף את התנסותם עם הטעם החדש בעשרות אלפי סרטונים שהופצו ברחבי הרשת וזכו למאות אלפי צפיות. אז לפני שאתם פותחים עצומה כדי להביא את הטעם החדש לארץ, בחרנו לכם סרטון שיתמצת לכם את החוויה.

Cats Not Ads

אם גם אתם נתקלתם בתמונות של תחנת Tube בלונדון המכוסה בתמונות של חתולים ותהיתם מה פשר העניין, אנחנו כאן כדי להסביר. מדובר בפרויקט מימון המונים #CatsNotAds שפעל למען החלפת הפרסומות המסחריות בתחנה בתמונות שנותנות ערך מוסף וגורמות לאנשים להרגיש טוב (ומכאן הבחירה בחתולים, כש-Cats זה ראשי התיבות של Citizens Advertising Takeover Service). למרות שהפרוייקט, שעלה ב-kickstarter במאי האחרון, לא הגיע ליעד שלו, יוזמיו הצליחו לגייס מספיק כסף כדי להוציא אותו לפועל. בשיתוף עם המרכז להצלת בעלי חיים של בריטניה, שסיפק את הפרזנטורים השעירים, התחנה הנבחרת כוסתה בעשרות תמונות של חתולים, בתקווה שימצאו חן בעיני עוברי האורח ואולי גם יגרמו להם לשקול לאמץ אחד. אך מעל הכל, המטרה העיקרית של הפרוייקט הייתה לעורר את המחשבה והשיח בקרב תעשיית הפרסום והמותגים על השימוש בכוח הרב שלהם, כך שיתעלו אותו לעידוד ערכים חיוביים וחברתיים. מבולבלים? גם אנחנו.
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

Where Life Happens

איקאה משיקה קמפיין חדש ולראשונה מראה תא משפחתי שאולי הוא לא מאושר ומלוכד כמו בקטלוגים, אך הוא המציאות היומיומית של יותר ויותר משפחות מסביב לעולם. ההתקדות של איקאה בקהל היעד של הורים גרושים מעניינת ונבונה, כשהיא מבינה את הצורך של ההורה ביצירת חדר חמים ונעים לילד בבית החדש, שיקל במקצת על התקופה הלא פשוטה שהוא עובר. הפאנץ’ הוא שעם איקאה אפשר לעצב חדרים זהים ולהפוך את המעבר בין הבתים השונים קל יותר עבור הילד. ובכך היא לוקחת על עצמה את התפקיד המגשר והמקל בעולמם של ההורים הגרושים. אפשר לראות במהלך זה גם דרך התמודדות של איקאה עם הביקורת המרכזית על מוצריה, שניתן לראות אותם כמעט בכל בית, כשהיא מראה שחסרון זה יכול להיות במקרים מסויימים יתרון גדול.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

משאבות החיוביות

כדי להשיק את מערכת “global positivity system” החדשה ברכביה, שברולט יוצאת במהלך מעניין ומגניב בשיתוף עם המערכת המבוססת AI של IBM, IBMWatson. כדי להדגים איך מערכת ניתוח הנתונים המתקדמת עובדת, ולפזר עוד טוב בעולם, שברולט החליטה לתגמל נוסעים אקראיים בדלק חינם לפי מדד החיוביות שלהם. איך זה עובד? “משאבות החיוביות” שמוקמו בתחנות דלק ב-4 ערים שונות ברחבי העולם הזמינו את המתדלקים להתחבר דרך המערכת לחשבון הפייסבוק או הטוויטר שלהם ולקבל ציון לפי כמות המסרים החיוביים שלהם. ככל שהחיוביות הייתה גדולה יותר – המתדלק תוגמל בכמות דלק גדולה יותר ובפרסים וחוויות נוספים המותאמים לאישיות שלו, כפי שנלמדה מהמערכת. כך, שברולט מוכיחה שקמפיין חכם המשלב טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית לצד אג’נדה חיובית הוא כנראה המתכון להצלחה בעידן הזה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

חדש! קונדום בטעם חציל

הנה נתון מעניין: 84% מהאנשים בגילאי 16-25 טוענים כי הם מרגישים בנוח יותר לדבר על סקס באמצעות אימוג’ים, כך עולה ממחקר שפרסם Durex. לאור ממצאים אלו, פנה מותג אמצעי המניעה ל- Unicode Consortium (הגוף שמחליט על הסטנדרטיזציה של הטקסטים בעולמנו הדיגיטלי) בבקשה להשיק אמוג’י קונדום – ולאפשר למתכתבים לנהל שיחה בריאה על קיום יחסי מין בטוחים באופן ובשפה הנוחה להם. אך משנענה בשלילה, Durex החליט להעניש את העולם על ידי השקת קונדומים בטעם חציל, שנתפס אצל אנשים מסויימים, מסתבר, כמטפורה אימוג’ית לאיבר המין הגברי. אולי חלקכם יתאכזבו לדעת שלא מדובר במוצר אמיתי, אלא בניסיון של המותג להציף ולהמחיש עד כמה דחיית האימוג’י הזויה ולא מוצדקת (כמעט כמו קונדום בטעם חציל…). חינוכי או לא, אין ספק שמדובר בדרך יצירתית ומשעשעת במיוחד לעורר שיח ולהסית אותו לכיוון אליו המותג מכוון.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

עוצמה נשית היא שם המשחק

H&M בקמפיין החדש שלה מצטרפת לגל הולך וגדל כשהיא לראשונה ניצבת מול שיח הפמיניזם, אידיאל היופי ומה שביניהם. נכון, הפעם לא נראה כאן את הדוגמניות המסורתיות של מותג האופנה, אלא מגוון נשים שעושות מה שהן רוצות, מתלבשות איך שהן רוצות ומתנהגות כמו בני אדם רגילים, ולא כמו אובייקט “האישה האידיאלית”. עם הקאבר הנשי לשיר המיזוגני She’s a lady של טום ג’ונס מ-1971 שמתנגן ברקע, H&M מנסה להראות לעולם את המשמעות שלה למושג “lady”. למרות שלא מדובר בפריצת דרך, כיף לראות מותג אופנה פופולרי וגלובלי כמוH&M לוקח עמדה בשיח כל כך חשוב.
מותג נוסף שהחליט לזנוח את אידיאל היופי הוא מותג התכשיטים Georg Jensen, כשבפרסומת החדשה שלו הוא שם במרכז נשים חזקות ומלאות השראה, כמו הבמאית סוזנה בייר, השפית דומיניק קרן והמתאבקת ססיליה בראחוס. בשילוב עם קצב מעולה ו- storytellingמצוין, גם כאן קשה להישאר אדישים למסר הפמיניסטי הביקורתי, המועבר בדרך עוצמתית ומשוננת.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

החופשה המושלמת בשביל מי שחי כדי לנהוג

כחלק ממתן החסות לטקס פרסי האמי השנה, אאודי משתפת פעולה עם Airbnb כשהיא מציעה נופש אטרקטיבי במיוחד, הכולל לינה בעמק המוות בנבדה. המקום כל כך מבודד, שהוא מושלם למי שרוצה ליהנות מחוויית נהיגה אקסטרימית וללא גבולות, ולכן כחלק מהחופשה, אאודי מציעה את דגם R8 החדש לנופשים כדי למקסם את החוויה עד הקצה. היינו מספרים לכם עוד, אבל הפרסומת לנופש עושה את זה פשוט מעולה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

צאו מהמשרד

כמה פעמים ביום אתם חושבים על חופשה בזמן העבודה? למקרה שלא הבחנתם בכך, המשרד הוא המקום האולטימטיבי לגידול וטיפוח מחשבות וחלומות כאלה. את התובנה הזו הקמפיין החדש של Virgin Atlantic החליט למנף, בדרך גרוטסקית שמזכירה במקצת סדרה משנות ה-70, אבל מה שכן – אף אחד כנראה לא ירצה חופשה כזאת.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אוהדי ליגת האלופות, התאחדו

ליגת האלופות התחילה השבוע והייניקן היא אחת מנותנות החסות הבולטות שלה גם השנה (מאז 2005). כמיטב המסורת של המותג, גם הפעם קשה להתעלם מפרסומת החסות הגלובלית שהכינה לקראת פתיחת המשחקים, בבימוי של גיא ריצ’י ובכיכובו של המאמן הכריזמטי והשנוי במחלוקת, ז’וז’ה מוריניו. אם ניתן לחזות את משחקי הליגה לפי הפרסומת הזו, צפויה לנו עונה סוערת במיוחד.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הפילטרים של סנאפצ'ט: גרסת המסלול

שבוע האופנה בניו יורק (NYFW) התקיים שבוע שעבר ובין שלל המותגים שהציגו במסגרתו, תצוגת האופנה של Desigual בלטה במיוחד. המותג הספרדי החליט לקחת את הפילטרים הפופולריים של snapchat ולהביא אותם לחיים, הישר למסלול. כך, בין שלל הצבעים וההדפסים המזוהים עם המותג, הדוגמניות עוטרו בכתר פרחים, עלי שלכת ואף של כלב וזכו להתלהבות רבה מצד הצופים ועיתונות האופנה. דרך מעניינת למנף את ההצלחה המסחררת של האפליקצייה, שבכל יום משתמשים בה מעל 150 מיליון אנשים ברחבי העולם.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ בהפתעה לשיר החדש של The White Stripes

לרגל צאת השיר החדש של The White Stripes, הראשון מאז שנת 2008, במאי הסרטים והקליפים מישל גונדרי (“שמש נצחית בראש צלול”, “קדימה, תריץ אחורה”) הפתיע את ג’ק וייט עם מתנה מרגשת במיוחד. מדובר בקליפ אמנותי ומיוחד שהכין הבמאי עבור השיר החדש, שנקרא “City Lights”. מדובר בקליפ החמישי בו גונדרי משתף פעולה עם ההרכב, וגם הפעם קשה שלא לחוש בחותם המיוחד שלו.

Everytown for Gun Safety

קליפים הם דרך מצוינת לקידום אג’נדה, כך מסתמן מהקליפ החדש שיצרה התנועה Everytown for Gun Safety בשיתוף עם המוסיקאי אנדרו בירד. התנועה, הפועלת למיגור האלימות הנגרמת משימוש בנשק חם בארה”ב, מנסה להעביר באמצעות הקליפ את התחושה והמציאות היומיומית המלווה את אזרחי וילדי ארה”ב הנמצאים באופן תמידי תחת האיום. הקליפ בן ה-6 דקות עוקב אחרי שגרת יומו של ילד אקראי בשיקאגו, וממחיש איך הפחד מתקיפה אלימה משבש את חייו ואת חיי כיתתו, במטרה להעביר את התחושה הבלתי נסבלת שהפכה למציאות היומיומית של לא מעט ילדים בארה”ב, ואולי להצליח לשים לה סוף.

קליפ השבוע: Calvin Harris - My Way

לומדים ספרדית עם נרקוס

נרקוס, הסדרה המצליחה של נטפליקס, יצאה בשבוע האחרון עם קמפיין משעשע וחביב ברשתות החברתיות, שמנסה ללמד את הגולשים ספרדית רהוטה וצחה. בינתיים פורסמו בעמוד הפייסבוק, האינסטגרם והטוויטר של הסדרה האהובה שני סרטונים, כשהאחרון מביניהם הגיע לכ-4 מיליון צפיות ועשרות אלפי שיתופים בשלושה ימים.

50 גוונים של אופל

כנראה שהביקורות השליליות על הסרט “50 גוונים של אפור” לא הצליחו להעיב על מידת העניין של חובבי הרומן המצליח בסרט השני בסדרה “50 גוונים של אופל”, שצפוי לצאת לאקרנים בפברואר הקרוב. כך מסתמן מכמות הצפיות בטריילר של הסרט החדש, שהגיעו ליותר מ-2 מיליון צפיות בתוך שעות בודדות. גם הפעם, הטריילר לא נותן יותר מדיי מידע על העלילה המבטיחה של הסרט ומעניק לצופה רק מבט חטוף לסצינה מינית אחת. בלבד.

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il