עדכון שבועי – Spot’it- 03.11-10.11

spotitLOGO

03.11-10.11

שיהיה לנו בהצלחה

אז הבחירות בארה”ב הסתיימו, ולמרות שהתקווה לקצת נורמליות בעולם הזה נגוזה בבוקר אחד, קשה שלא לסיים את התקופה החביבה הזו עם כל מיני מהלכים ותגובות של מותגים שונים, ונו טוב, עוד קמפיין אחרון של הילרי.

לא מעט מותגים בולטים בחרו למנף את יום הבחירות כדי לקחת על עצמם תפקיד של קידום ועידוד האנשים לצאת ולממש את זכות ההצבעה שלהם. אינסטגרם לדוגמא, שלחה ל-100 מיליון משתמשיה האמריקאים תזכורת ללכת להצביע עם מפת הקלפיות והתקינה ציור אינטראקטיבי ליד בניין פלאטאיירון במנהטן, המזמין את העוברים להצטלם ולשתף את התמונה שלהם תחת האשטאג #FromWhereIStand2016. גוגל במהלך דומה, התאימה את ה-Google Doodle ליום הבחירות, כאשר לחיצה על הלוגו הובילה לעמוד המסביר איפה אפשר להצביע. החברות בתחום הנסיעות השיתופיות נרתמו אף הן למאמץ האזרחי. Zipcar הציעה למשתמשיה נסיעות חינם לקלפיות, בעוד ש-Uber חברה עם Google באפליקצייה ייעודית המאפשרת למשתמשים למצוא את מיקום הקלפי שלהם ולהזמין Uber לשם. כאן דווקא רק הנרשמים החדשים נהנו מהנחה, מין תמריץ לגיוס לקוחות חדשים.
גם המתמודדים פעלו כדי להוציא את האנשים מהבית. הקמפיין של הילרי לדוגמא, השיק פילטר חסות פוליטי לראשונה בסנאפצ’ט, הקורא לצעירים להשמיע את קולם.

אבל מה היה בבוקר של אחרי? אתר ההגירה של קנדה קרס בשעות שבהן החל להתגלות היתרון האלקטורלי של טראמפ, חברת התעופה Royal Jordanian עשתה שימוש אמיץ בזמן הזה כדי להציע את שירותיה למוסלמים שרוצים לבקר בארה”ב – לפני שיהיה מאוחר מדיי ורשת מסעדות ההמבורגרים הלונדונית The Diner הזמינה את כל האמריקאים ששוהים בלונדון לבוא ולאכול את הרגשות שלהם, כשכל מי שבא למסעדה עם דרכון אמריקאי קיבל צ’יזבורגר חינם. עד כאן בחירות 2016. נתראה עוד 4 (או 8) שנים. נקווה.
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

108 שנים של בצורת

עוד אירוע מרגש שקרה השבוע הוא הניצחון של השיקאגו קאבס בוורלד סירייס לאחר 108 שנה ללא ניצחון. מה שהיה מרגש לא פחות הן התגובות המהירות של מגוון מותגים, כמו נייק למשל, שהוציאו פרסומת ברוח הניצחון ישר בתום הפסילה האחרונה. לפרסומת זו מצטרפת רשימה ארוכה של מותגים, שבחרו לברך את הנבחרת דרך הטוויטר. לא יודעים מה אתכם, אצלנו עדיין מהדהדות הספקולציות המקשרות בין הניצחון של הקאבס, הקבוצה האהובה על הילרי (שהיא גם ילידת שיקאגו), לניצחון של שלה בבחירות. למישהו יש טישו?
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

The mannequin challenge

זוכרים את הארלם שייק? התגעגעתם? גם אנחנו לא, אבל זה לא משנה כי השבוע הגיע טרנד חדש וויראלי במיוחד שנקרא The mannequin challenge. מה הקונספט? אנשים מצטלמים בסיטואציה מסויימת כשהם במצב סטטי מוחלט במשך דקה או יותר, כמו בחלון ראווה. איך זה התחיל? לפני כשבועיים קבוצה של תלמידי תיכון בפלורידה העלו סרטון כזה והשאר היסטוריה. לא מעט סלבס ומותגים לקחו על עצמם את האתגר, בראשם הקמפיין של הילרי קלינטון שניצל את הטרנד כדי להזכיר לכולם להצביע, תוכנית האירוח של ג’יימס קורדן, נבחרת הכדורסל של מילוואקי ועוד ועוד.
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

25 מ``ר של מלחמת האזרחים בסוריה

מי שביקר בחנות הדגל של איקאה נורבגיה באוקטובר האחרון, הבחין בין ה-showrooms המפונפנים והחמימים בחדר קטן ואפרורי, שהצליח לסקרן את העוברים והשבים. מדובר בשיתוף פעולה של חברת הרהיטים העולמית עם ארגון הצלב האדום, שנועד להציף ולהגביר את המודעות למצב בסוריה ולגייס תרומות לארגון. הבחירה בהפצת הקמפיין בתוך חנות המותג אפשרה להציף את המסר בזמן ובסיטואציה הכי מטלטלת וחדה – בזמן שאנשים בוחרים רהיטים ומעצבים את הבית החדש שלהם, כשבמרחק אלפי קילומטרים מהם יש מציאות שונה לגמרי. החדר היה פתוח במשך שבועיים באוקטובר, משך כ-40 אלף מבקרים בשבוע והצליח לגייס 22 מיליון יורו לתמיכה במאמצי הארגון בסוריה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הדרך הבטוחה לא להכניס בתולת ים להריון

גם חגורות הצלה צריך לדעת איך לפרסם. על הקמפיין המקסים והמפתיע שלפניכם עמלו כ-25 מעצבים גרפים ואנימטורים, אבל מעבר לעבודת הארט המדהימה שנעשתה כאן, מדובר בסטוריטלינג שעושה שימוש חכם בסיפור ילדים מוכר שמתפתח למשהו אחרי לגמרי. אגב, שימו לב שמדובר באדם מאמין, אז קחו בערבון מוגבל את הקטע עם חגורת ההצלה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

היה שווה לעבור את כל זה בשביל המבורגר מהמיקרוגל?

העולם ללא המבורגר להכנה עצמית במיקרוגל היה עולם קר, אכזר ומנוכר, כך עולה מתוך הקמפיין ההזוי של יצרנית ההמבורגרים Rustlers. כדי להתאים את המסר הזה לקהל הצעירים שצורך את ההמבורגר, אך גם להורים שקונים את המוצר עבור ילדיהם, המותג ניסה ליצור פרסומת ששני הקהלים יוכלו להתחבר אליה. את השיפוט נשאיר לכם.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

סופסוף פרסומת מגניבה לאייפון 7

מי שנתקל בפרסומות הראשונות של Apple לאייפון החדש אולי התאכזב במקצת. יש האומרים שמדובר בקמפיינים שמתאמצים לשים בפרונט את הפיצ’רים החדשים של האייפון אך לא מדובר בקריאייטיב שגורם לצופים להתעמק ולשים לב אליהן. הפרסומת האחרונה של האייפון החדש, ששודרה במהלך משחק הגמר של הוורלד סירייס (בעלות של מיליון דולר רק עבור הזמן מסך), גם שמה במרכז את הפיצ’רים החדשים שלה – הפעם את איכות הסאונד ואת העמידות בפני מים, אך הפעם נראה ש-Apple השכילה להשתמש בקריאייטיב שכנראה יצליח להשאיר חותם אצל הצופים, גם אם לכמה רגעים.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הפרזנטור הדוש בעולם

איך מפרסמים מותג יינות פילנתרופי אשר תורם חלק נכבד ממכירותיו לארגוני צדקה ועמותות שונות? הכירו את הפרזנטור הכי לא מתאים למשימה – צ’ארלס פיירקלוט, בן למשפחה פיקטיבית המייצרת יינות יוקרה, העוסק בכל דבר ראוותני ומנופח, כמו להשתמש במשרתיו ככלים בשחמט, למשל. כך, מותג היינות (האמיתי) OneHope מנסה להבליט את הערך החברתי שלו בצורה הומוריסטית וקלילה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Christmas is here

עם תום הבחירות בארה”ב, גם הקמפיינים הפוליטיים מפנים את מקומם לאווירה קצת יותר קיטשית, חמימה ומאחדת. נכון, הכריסמס אמנם חל בעוד יותר מחודש, אבל זה בדיוק הזמן של חנויות הכלבו והריטיילרס המסורתיים להפשיל שרוולים ולנסות לגרום לחוגגים לבוא לקנות את מתנות החג אצלם. אז אם אתם מתים על אווירת השמחה, המשפחתיות וה-FUN של הכריסמס – הפינה הזו לגמרי בשבילכם.

הפרסומת המסורתית של John Lewis היא בעצם לא פרסומת של John Lewis

הבריטים מחכים כל שנה לפרסומת הכריסמס המסורתית של John Lewis, עד כדי כך שהשנה הם פשוט עשו את הפרסום עבורם. הכל התחיל בעבודת גמר של סטודנט בן 18, שיצר במסגרתה סרטון בסגנון פרסומות הכריסמס המסורתיות של הקמעונאית. לא מעט גולשים שהיו בטוחים שמדובר בפרסומת הרשמית של המותג האהוב, הפיצו את הסרטון עד שהפך לוויראלי ממש. אבל אל דאגה – יש סוף טוב: כתוצאה מהאהבה הרבה שהקהל רכש לו, הקמעונאית הודיעה השבוע כי שכרה באופן רשמי את שירותיו. אם זאת לא אווירת כריסמס, מה כן?
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Harvey Nichols מציגה את Britalia ו-Aldi מציגה את ה- Tinkletons

קמעונאית בריטית נוספת שידועה בפרסומות החג שלה היא Harvey Nichols, שהשנה החליטה להתמודד עם התחרות בקטגוריה עם פרסומת שממשיכה את הקו ההומוריסטי שלה ומביאה קדימה את המוצרים האיכותיים שלה מאיטליה.
הקמעונאית האוסטרלית Aldi גם בחרה השנה לנסות להצחיק את הקהל שלה עם סוג של פרודיה על העם האמריקאי, כשהיא מציגה את ה-Tinkletons, משפחה אמריקאית שמנסה ללמד משפחה אוסטרלית איך כריסמס באמת צריך להיות.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן וגם כאן

Keep them busy

לא רק ריטיילרס מנצלים את הכריסמס, גם מותג האוכל לחתולים Temptations מצליח למצוא דרך משעשעת להכניס את החברים השעירים לאווירה, כשהמסר עבור הצרכנים שלו הוא שמוטב שיצטיידו היטב לפני החג.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הסעודה של מרתה וסנופ

אחד הדברים ההזויים שקורים השבוע בטלוויזיה הוא תוכנית הבישול החדשה של מרתה סטיוארט ו…סנופ דוג. גורו סגנון החיים וניהול משק הבית והראפר המפורסם חוברים לתוכנית שבועית בשם “Martha & Snoop’s Potluck Dinner” שתשודר בערוץ VH1 ובמסגרתה יארחו סלבס מפורסמים כמו סת’ רוגן, הקומיקאית קתי גריפין ויריצו בדיחות על וויד. מוזר ככל שיהיה, אנחנו חייבים לראות את זה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Amazon Rapids

אמאזון מציגה את Amazon Rapids – אפליקצייה חדשה המציעה סיפורים קצרים לילדים המסופרים על ידי צ’אט בין הדמויות. מעבר למאות סיפורים מקוריים במגוון ז’אנרים המיועדים לגילאי 7-12, האפליקצייה מציעה פיצ’רים שונים כמו מילון מונחים המסייע לילדים למצוא פירושים למילים שאינם מכירים ו-“read to me”, המאפשר לילדים לשמוע את הסיפור מפי האפליקצייה. כי אם הטכנולוגיה יכולה לקחת גם את אחד הרגעים האינטימיים בקשר שבין הורה לילד, למה לא?
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

פתאום דווקא קל לקום בבוקר

אחד הפרוייקטים המגניבים והמוצלחים שרצים עכשיו ב-Kickstarter הוא Bonjour, שעון מעורר המחשב את שעת ההתעוררות לפי מזג האוויר והתנועה. מדובר בשעון מעוצב של חברת עיצוב המוצר Holi שפיתחה את השעון החדש כדי לעשות את הבקרים קלים ונעימים יותר עבור המשתמשים. בנוסף, השעון מאפשר למשתמשים לסכרן אותו עם אפליקציות כמו Spotify ומוצרים כמו התרמוסטט של Nest והתאורה החכמה של Philips Hue וכמובן – מאפשר למשתמשים לדבר איתו. כרגע הפרוייקט השיג את היעד השני שלו בדרך להשקה, כשהוא מתוכנן לצאת לשוק ביוני 2017.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il