עדכון שבועי – Spot’it- 01.05-17.05

spotitLOGO

01.05-17.05

תינוקות איז דה שיט

מותג המים Evian יצא לא מזמן עם קמפיין חדש, גדול ומקיף שנקרא Live Young. הפרסומת שבלב הקמפיין, וכבר זכתה ללמעלה מ-10 מיליון צפיות, מראה מה קורה לגולש גלים שנקלע לאי בודד בו שותים רק אוויאן.
מעבר לביצוע המלוטש, רצינו לספר לכם על הקמפיין בעיקר כי הוא מאוד גמיש ומתפרש על הרבה מדיות, מה שמאפשר לפגוש את הצרכן במלא מקומות. כך לדוגמא, אפשר להתנסות בגלישת גלים עצמאית באמצעות אפליקציית מציאות מדומה שנוצרה במיוחד עבור הקמפיין בשת”פ עם קוויק סילבר. בנוסף, נוצרו שלטי חוצות שמראים אושיות מפורסמות ליד הכפילים התינוקות שלהם וגם המותג יצר בשיתוף עם מותג האופנה הפריזאי Colette חולצות תינוקות מכוערות להפליא אך הקונספט נחמד. לקמפיין יש כמובן מיני סייט משלו עם שלל תוכן, מוזיקה, קולקציית בגדי תינוקות וכו’. בקיצור- מגניב מאוד

Summer is coming

עונת הקיץ בפתח ועימה גם החופשות השנתיות. לשכות התיירות מצחצחות את רציפי הנוסעים ומגייסות את מיטב המוחות כדי ליצור קמפיינים זכירים שידברו אל כל אותם תיירים הפוטנציאליים שיושבים בבית ומסתכלים על חתולים בפייסבוק.
בקוויבק שבקנדה הלכו על עיוור במלוא מובן המילה בקמפיין “אהבה עיוורת” שנותן לדני, אמריקאי עיוור מלידה, לחוות את חבל הארץ המפורסם (לא בהכרח מפורסם, פשוט היה צריך שם תואר ואין מה לומר על קוויבק). המהלך יושב על התובנה שהמקום הוא חוויה טוטאלית לכל החושים כך שגם אם מישהו לא רואה, הוא עדיין יכול לחוות את קוויבק במלואה. הגרסא הארוכה של הספוט זכתה לעשרות מיליוני צפיות שהתרגשו מדני ועל הדרך ראו מה יש לקוויבק להציע. הפרויקט השאפתני מלווה בסרטונים אינטראקטיביים שמאפשרים לראות מה דני חווה מהצד שלו ומהצד של מי שליווה אותו.
לצד הקמפיין החדשני של קוויבק, לשכת התיירות בשוויץ יצאה עם סרטון שמזכיר לכולם את הדברים ששוויץ הכי טובה בהם וזה לדאוג שהכל דופק כמו שעון שוויצרי, גם כשבסך הכל רוצים רק לשכשך רגליים באגם.

אחת התקופות אם לא ה-

ענקית הטכנולוגיה Cisco יצאה עם קמפיין גלובלי חדש וזה מעניין מכמה סיבות. ראשית זה מעניין כי חברות טכנולוגיות גדולות נכנסות לשיח של עולם הפרסום ועושות עבודה מותגית מעניינת ששווה להעיף עליה מבט. שנית, זה מעניין כי החברה בחרה לצאת עם קמפיין שטוען שאנחנו חיים בתקופה שהכי טוב לחיות בה והם מנסים להוכיח את זה באמצעות כל מיני סרטונים שמראים את הכוח של טכנולוגיה לאנושות. כשלעצמו, הטיעון הזה הוא מעניין שכן הוא מעורר מחלוקת ומייצר הרבה שיח ותוכן, ומעניין לראות כיצד הם ימשיכו איתו. בנוסף, צריך הרבה אומץ כדי לקחת הרבה פליטים ולומר להם שהחיים שלהם הם ממש טובים כי יש להם סמארט-פון ביד.
מה דעתכם?
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

עשה זאת בעצמך

בימינו כאשר צו השעה מכריח מותגים לשים לב ולהשקיע בסביבה ובחברה בה הם נמצאים, מותגים רבים שוברים את הראש כיצד לפתח מעורבות קהילתית ואיך ליצור קשר חיובי עם הקהילה. אבל לפני שרצים לתרום לאגודה למען החייל שווה לכל מותג לבדוק היטב את פעילות הליבה שלו וכיצד הוא יכול לתרום לקהילה פשוט על ידי להמשיך לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב. Leroy Merlin, חברת DIY גדולה מאיטליה מייצרת המון סרטוני “עשה זאת בעצמך” עבור לקוחותיה. כעת החליטו בחברה לעשות את כל סרטוני ה”עשה זאת בעצמך” במקומות שדורשים שיפוץ אמיתי כמו כנסיות ומבנים ציבוריים במקום באולפן. ולמה לא בעצם? הערך לצרכן הוא כפול ויוצר בידול משמעותי מול המתחרים. והלקח- עשו זאת בעצמכם.

המצלמה שלא מפחדת מהחושך

מסתבר שסמסונג די טובים בלתרגם יכולות טכנולוגיות אבסטרקטיות למציאות היומיומית שלנו. אחרי שיצאו עם גלשן חכם שמאגד דאטה אודות תנאי הגלישה, השבוע הם יצאו עם פרסומת חדשה שמסבירה באופן די פשוט את היכולות של המצלמה לצלם היטב גם כאשר יש מעט אור. כדי לגעת בנושא הם בחרו את הסיטואציה המוכרת היטב לכולנו- ילד שנמצא בחדר שינה חשוך עם בובות שלרגע נראות כמו השטן. כי כשתבינו איך סמסונג עוזרת לכם לפתור את הרגע הפשוט הזה, אתם אולי תרצו שהם יפתרו לכם עוד כמה רגעים
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

ריצה קלה

שני מותגים רצו לעודד את הצרכנים שלהם לרוץ יותר וכל אחד עשה את זה בשפה ובסגנון שלו.
הראשון זה אולד ספייס, מותג כיפי ושטותי, שבנה אפליקציה שעוקבת אחרי מסלול הריצה שלך ושולחת לך מתנה בצורה של המסלול. וזה די מגניב. השני זה Puma, מותג רציני וממוסד יותר שיצר רובוט שמתפקד כמאמן אישי ונוסע לידך בקצב מותאם אישית ולמעשה מדרבן אותך לרוץ מהר יותר

יום האם

כל שנה, מתישהו בין מרץ למאי, הרבה מדינות בעולם חוגגות את יום האם. בארץ היום הזה בוטל (בתואנות כגון אני לא אמא, אני אבא, אני אחותך הגדולה, אל תקרא לי אמא, זה מעליב וכו’) אבל בחו”ל עוד חוגגים. בארה”ב הקדישו את ה-8 למאי לכבוד כל אותן אימהות שעובדות קשה מאוד ומשפיעות על הילדים שלהן, ועל המשפחות שלהן ועל החברה שלנו. ואפשר לקרוא לזה פרמיטיבי אבל אפשר גם לקחת את זה למקומות יפים וליהנות מכמה מהלכים מוצלחים שנעשו השנה בהקשר זה.
צפייה מהנה
יום האם

מזל של תינוקות

אחד הסיוטים הכי גדולים בכל טיסה הוא לשבת ליד תינוק. יצורים קטנים ובלתי צפויים אלו יכולים להפוך כל טיסה שלווה לגיהינום עלי העננים. אימהות של תינוקות יודעות שהן הסיוט של כל טיסה ולכן מפתחות תחושת אשמה ומתמודדות עם לחץ רב עוד לפני שהטיסה התחילה. בג’ט בלו הבינו את זה ולכבוד יום האם יצאו עם מהלך שיגרום לכל אם לשמוח שהיא עולה עם התינוק המייבב שלה לטיסה. למה אתם שואלים? זה הזמן לצפות בסרטון
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Thank you P&G

P&G ממשיכים את ההצלחה הפנומנלית שלהם מאולימפיאדת לונדון, ויוצאים עם פרסומת נוספת המקדשת את יום האם ואת המשחקים האולימפיים. ב-2012, עם Thank you mom, הם שילבו בהצלחה בין שני הנושאים כשדיברו על ההקרבה של אימהות עבור ההצלחה של הילדים שלהם, שהפכו ברבות השנים לאלופים אולימפיים. השנה, המותג עוסק בנושאים דומים אך דווקא דרך חיי היום-יום- האופן בו אימהות תומכות בילדיהן ונמצאות איתם ברגעי משבר  וכיצד זה מחזק אותם ברגעי האמת בתחרויות. גם השנה הפרסומת מסתמנת כהצלחה וויראלית ומוכיחה כיצד ניתן לספר סיפור מרגש עד כדי דמעות דרך כמה רגעים חזקים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

פחות זה יותר

אפל לא מוותרים על הזדמנות להגיד תודה לאמא (ולהראות שוב את יכולות המצלמה של האייפון שלהם) ויצאו עם ספוט קצר ופשוט של פוטג’ים המראים יחסי אמא-ילד שצולמו באופן עצמאי על ידי משתמשים. אין פה רעיון פורץ דרך, או תובנה מקורית- להיפך, ביצוע כמעט מינימליסטי, צנוע ומדויק שגורף בקלות 4 מיליון צפיות. לפעמים הפקה פשוטה ורזה, מצליחה לעשות למותג גדול ואימתני שירות הרבה יותר טוב מהפקה ענקית ומושקעת. אבל לא תמיד.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הולו, שקרים וודיאוטייפ

כולנו מכירים את זה, כששואלים אותנו אם אנחנו מכירים משהו ואנחנו מגמגמים שכן, למרות שלא בטוח שאנחנו לגמרי מבינים על מה מדברים. לעיתים זה יכול להיות מאוד לא נוח אם ממשיכים לדבר אתנו על דברים שאנחנו לא באמת מכירים ואז אנחנו מתחרטים על שבכלל ניסינו להעמיד פנים וכו’. על בסיס התובנה הנפלאה הזו וכדי למנוע את אי הנוחות הכרוכה בשקר הקטן הזה, Hulu, שירות הטלוויזיה בצפייה ישירה, קוראים לצופיהם פשוט להפסיק לשקר ופאקינג לראות את הפרק.

עד כאן

כדי לחגוג את האהבה לקולנוע ואת פסטיבל הסרטים בקאן, שמתקיים ממש עכשיו, אייר פרנס יצאו עם שירות מקורי וחמוד – Cinema to go. לאורך ימי הפסטיבל, כל מי שיטוס מלוס אנג’לס לקאן וירצה להמשיך לצפות בסרטי הטיסה, יכול לעשות זאת באמצעות חיבור התוכן היישר מהמטוס אל הטאבלט\סאמרטפון הפרטי של הנוסע. כך, אם לא הספקתם לראות את סוף הסרט בגלל הנחיתה, תוכלו להמשיך לראות את התכנים בעצמכם מאוחר יותר. כך נשארים אייר פראנס מחויבים ללקוחותיהם וממצבים את עצמם כחברת התעופה היחידה, שבאמת מבינה לליבם של קהל אוהבי הקולנוע שלה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Cold Play Up&Up - קליפ השבוע

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

איש קורא עיתון

העיתונות נאכלת

הדפוס גוסס ועיתונים מנסים למצוא דרכים חדשות להחיות את מודל העיתונות הישן. ה-New York Time הודיע שהוא יתחיל למכור פרודוקטים למתכונים שהוא מפרסם באתר עבור 7 מיליון העוקבים החודשיים שלו. תוך 48 שעות מרגע פרסום הכתבה, הקוראים יוכלו לקנות ערכות ארוחות פר מתכון או להירשם לשירות מנויים קבוע. ההתרחבות של המגזין אל עבר משלוחי הארוחות היא דוגמא נוספת לאי הודאות הגדולה שרוחשת בעולם העיתונות ולניסיון של ענקיות התוכן להמציא מחדש את המודל העסקי שלהם.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

זהירות בדרכים. אבל באמת, כי אף אחד כבר לא רואה לאן הוא מסתכל

הטכנולוגיה משנה את הדרך שבה אנו חיים, חושבים, צורכים ואפילו הולכים ברחוב. האובססיה לניידים שלנו גורמת לכולנו להיות שקועים בהם במקום להסתכל לאן אנו הולכים (הגיוני סך הכל) מה שגרם לעליה של 10% בתאונות בהן מעורבים הולכי רגל ב-2015. בעיירה Augsburg שבגרמניה הבינו שהמלחמה כבר אבודה ושאנשים השתנו באופן חסר תקדים, ולכן, במקום לנסות לתקן אותם, הם עברו לתקן את הסביבה. העירייה החליטה להציב רמזורים על המדרכה שיתריעו באמצעות אור אדום כאשר רכב מתקרב למעבר החציה. כך, אנשים יוכלו להמשיך להיות מרוכזים בנייד שלהם גם כשהם חוצים את הכביש. ימים יגידו אם היוזמה הזו היא מופרכת או ראיה נכונה של המולד. בכל אופן, כדאי אולי להתחיל להתכונן עם שלטי חוצות למדרכות.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il