בקצב פריזאי
איך בחורה אלמונית אחת בטייץ שחור וסטן סמית ורודות מצליחה לכבוש רשת שלמה? אתר המלצות האופנה, התרבות והלייף סטייל הצרפתי My Little Paris מוכיח שפיזוז אקרובטי על גגות פריז בהחלט יכול להספיק. כך, בפרסומת החדשה של האתר, שמקדמת את קופסת ההפתעות והפינוקים החודשית שלו, היא קופצת, מטפסת, מועדת ולפעמים גם נופלת – עד שהיא מגיעה לקופסא המיוחלת. עם הנוף הפריזאי והשיר I love Paris בביצועה של ונסה פאראדי ברקע, קשה שלא להשבה בקסם, הקלילות והרומנטיות הפריזאית. כך שמעבר לקידום ההטבה של האתר, נראה שהפרסומת עושה שירות מצוין לעיר, שמאז הפיגועים בנובמבר האחרון מנסה לשקם את הפגיעה בתיירות, העומדת על הפסד של כ-846 מיליון דולר. הפרסומת עלתה בעמוד הפייסבוק של האתר בשבוע שעבר וצברה 10 מיליון צפיות בתוך 36 שעות בלבד, כשנכון לכתיבת שורות אלה, היא עומדת על 19 מיליון צפיות. או לה לה.
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד
chicken on the inside, dangerously cheesy on the outside
מסיבת עיתונאים אחת הסעירה השבוע את ארה”ב. הפעם זה לא עוד נאום פרובוקטיבי של טראמפ, אלא השקת המוצר החדש של בורגר קינג בשיתוף צ’יטוס, ה-Cheetos Chicken Fries. למרות שלא מדובר במוצר הראשון שנולד משיתוף הפעולה הזה, הקמפיין עורר את תאבונם של לא מעט אמריקאים גרגרנים, שבחרו לשתף את התנסותם עם הטעם החדש בעשרות אלפי סרטונים שהופצו ברחבי הרשת וזכו למאות אלפי צפיות. אז לפני שאתם פותחים עצומה כדי להביא את הטעם החדש לארץ, בחרנו לכם סרטון שיתמצת לכם את החוויה.
Cats Not Ads
אם גם אתם נתקלתם בתמונות של תחנת Tube בלונדון המכוסה בתמונות של חתולים ותהיתם מה פשר העניין, אנחנו כאן כדי להסביר. מדובר בפרויקט מימון המונים #CatsNotAds שפעל למען החלפת הפרסומות המסחריות בתחנה בתמונות שנותנות ערך מוסף וגורמות לאנשים להרגיש טוב (ומכאן הבחירה בחתולים, כש-Cats זה ראשי התיבות של Citizens Advertising Takeover Service). למרות שהפרוייקט, שעלה ב-kickstarter במאי האחרון, לא הגיע ליעד שלו, יוזמיו הצליחו לגייס מספיק כסף כדי להוציא אותו לפועל. בשיתוף עם המרכז להצלת בעלי חיים של בריטניה, שסיפק את הפרזנטורים השעירים, התחנה הנבחרת כוסתה בעשרות תמונות של חתולים, בתקווה שימצאו חן בעיני עוברי האורח ואולי גם יגרמו להם לשקול לאמץ אחד. אך מעל הכל, המטרה העיקרית של הפרוייקט הייתה לעורר את המחשבה והשיח בקרב תעשיית הפרסום והמותגים על השימוש בכוח הרב שלהם, כך שיתעלו אותו לעידוד ערכים חיוביים וחברתיים. מבולבלים? גם אנחנו.
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד